ΒΕΛΕΣΤΙΝΟ καιρός

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Λίφτινγκ στο κτίριο - Παραμένουν χωρίς οδηγούς τα ασθενοφόρα

Λίφτινγκ στο κτίριο - Παραμένουν χωρίς οδηγούς τα ασθενοφόρα
Αμεσα αναμένεται να δημοπρατηθούν τα έργα βελτίωσης των κτιριακών υποδομών στο Κέντρο Υγείας Βελεστίνου, με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης

Προχωρούν οι διαδικασίες από το Ταμείο Ανάκαμψης – Παραμένουν τα προβλήματα στελέχωσης

Ρεπορτάζ από τον Ταχυδρόμο

Μπορεί το ΤΑΙΠΕΔ να άνοιξε τον δρόμο για να ξεκινήσει το λίφτινγκ στις δομές πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, όπως το Κέντρο Υγείας Βελεστίνου, μέσω χρηματοδότησης από το Ταμείο Ανάκαμψης, η βελτίωση ωστόσο των κτιριολογικών υποδομών που αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα, από μόνη της δεν πρόκειται να λύσει όλα τα προβλήματα, καθώς το μεγαλύτερο αγκάθι παραμένει η υποστελέχωση σε προσωπικό και ειδικότερα σε οδηγούς ασθενοφόρων.

Αναφορικά με τα έργα βελτίωσης των υποδομών, η δημοπράτηση της αναβάθμισης της δομής αναμένεται το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, σύμφωνα με την 5ηΥγειονομική Περιφέρεια, που είναι αρμόδια για τη διαδικασία.

Η κτιριακή υποδομή στο Κέντρο Υγείας Βελεστίνου είναι κακή. Το εσωτερικό του κτιρίου παρουσιάζει πολλές φθορές, καθώς ουσιαστικές παρεμβάσεις και εργασίες αποκατάστασης και συντήρησης έχουν να γίνουν τουλάχιστον 15 χρόνια.

Σχετικά με το προσωπικό, παραμένουν σημαντικές οι ελλείψεις της δομής σε οδηγούς, πλήρωμα ασθενοφόρου και λοιπό προσωπικό, με αποτέλεσμα να μην καλύπτονται αποτελεσματικά οι ανάγκες της περιοχής.

Το Κέντρο Υγείας Βελεστίνου εξυπηρετεί περίπου 30.000 κατοίκους. Πάγιο πλέον είναι το σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει με τις ελλείψεις σε οδηγούς και πλήρωμα ασθενοφόρου. Σύμφωνα με όσα έχουν καταθέσει δημοσίως οι εργαζόμενοι στη δομή, σε σχεδόν καθημερινή βάση βάρδιες του ασθενοφόρου μένουν ακάλυπτες με αποτέλεσμα να επιστρατεύονται διασώστες από τον κεντρικό τομέα του ΕΚΑΒ στον Βόλο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση των ασθενών.

Ο Σύλλογος Εργαζομένων στα Κέντρα Υγείας έχει κατ’ επανάληψη επισημάνει ότι για την αποτελεσματική κάλυψη των βαρδιών χρειάζονται ακόμη δύο τουλάχιστον οδηγοί.