ΒΕΛΕΣΤΙΝΟ καιρός

ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

Στηρίζουμε τον δίκαιο αγώνα των αγροτών - Έχουμε κι εμείς χρόνια προβλήματα και ζητούμε να βρεθεί λύση

Στηρίζουμε τον δίκαιο αγώνα των αγροτών - Έχουμε κι εμείς χρόνια προβλήματα και ζητούμε να βρεθεί λύση

Εφτά ώρες έφθασαν να κάνουν το δρομολόγιο για Αθήνα από Βόλο οι αυτοκινητιστές που δουλεύουν στις μεταφορές λόγω των αγροτικών κινητοποιήσεων. Εκτελούν τα δρομολόγιά τους με πολύ μεγάλες καθυστερήσεις και παρόλα αυτά δεν διαμαρτύρονται αν και ταλαιπωρούνται πολύ.

Ο πρόεδρος του Συλλόγου Αυτοκινητιστών Φορτηγών Αυτοκινήτων Διεθνών και Εθνικών Μεταφορών Ζήσης Ντελόπουλος λέει ότι «στηρίζουμε τον δίκαιο αγώνα των αγροτών. Ωστόσο έχουμε κι εμείς χρόνια προβλήματα και ζητούμε να βρεθεί το συντομότερο δυνατόν λύση για το θέμα των αγροτών αλλά και για τα δικά μας ζητήματα».

Οι μεταφορείς για να παραδώσουν μια παραγγελία στην Αθήνα και να γυρίσουν πίσω εν μέσω αγροτικών κινητοποιήσεων έφθασαν να κάνουν δεκατέσσερις ώρες, με το κόστος για τις μετακινήσεις τους να αυξάνεται πολύ όπως και οι ώρες εργασίας.

Εκείνο όμως που τους καίει περισσότερο είναι τα εξοντωτικά, όπως αναφέρουν, πρόστιμα. Για δεκαπέντε λεπτά της ώρας παραπάνω εργασία απειλούνται με πρόστιμα 700 και 1.000 ευρώ χωρίς να φέρουν οι ίδιοι ευθύνη.

Ο κ. Ντελόπουλος εξηγεί ότι «ζητάμε να υπάρχει επιείκεια στους ελέγχους. Οι καθυστερήσεις δεν οφείλονται σε εμάς αλλά στη μη οργάνωση των εργοστασίων. Εχουμε πολλές ώρες αναμονής κατά τη φόρτωση και την εκφόρτωση των αυτοκινήτων μας διότι δεν εφαρμόζουν ακόμη τα ραντεβού, με αποτέλεσμα να καθυστερούμε».

Επίσης, για τους επαγγελματίες μπαίνει θέμα και με το όριο ταχύτητας που πρόσφατα μειώθηκε στα 80 χιλιόμετρα την ώρα από 90 που ήταν. «Αυτό δεν ισχύει πουθενά στην Ευρώπη παρά μόνο σε εμάς. Η Ελλάδα οφείλει να εναρμονιστεί με τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ενωσης», τονίζει ο ίδιος.

Σημαντικό θέμα είναι και τα απαγορευτικά σε δρομολόγια κάθε Παρασκευή και Κυριακή, τα οποία τους ταλαιπωρούν επίσης πάρα πολύ. «Σταματούν τα αυτοκίνητα σε σημεία που δεν υπάρχουν κατάλληλες υποδομές χωρίς τουαλέτες, φαγητό, νερό και υποφέρουμε ειδικά τους θερινούς μήνες κατά τους οποίους αναγκαζόμαστε να είμαστε μέσα στο αυτοκίνητο οχτώ ώρες με τον υδράργυρο να δείχνει 40 Βαθμοί Κελσίου», σύμφωνα με τον ίδιο.

Ο κ. Ντελόπουλος επισημαίνει ότι όταν αφήνεται ελεύθερη η κίνηση μετά τις 11 το βράδυ η εθνική γεμίζει από νταλίκες και υπάρχει και πάλι ταλαιπωρία στην εκτέλεση των δρομολογίων.

«Όλα αυτά τα μέτρα είναι καθαρά εισπρακτικού χαρακτήρα και ζητούμε να τα πάρουν πίσω. Επίσης, ζητούμε να υπάρχει ανοχή στους ελέγχους για το ωράριο. Υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες όπως τα ραντεβού των εργοστασίων που δεν εφαρμόζονται που πολλές φορές δεν επιτρέπουν να τηρείται ο προγραμματισμός», τονίζει ο κ. Ντελόπουλος.

Οι μεταφορείς εξέθεσαν τα παραπάνω στον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών Κωνσταντίνο Κυρανάκη και περιμένουν απαντήσεις.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ - Ταχυδρόμος