ΒΕΛΕΣΤΙΝΟ καιρός

ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

Αποφοίτησαν και τα παιδιά του Παιδικού

Αποφοίτησαν και τα παιδιά του Παιδικού

Με μεγάλη επιτυχία και με πολύ ωραία δρώμενα πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη γιορτή αποφοίτησης των παιδιών του Παιδικού Σταθμού Βελεστίνου.

Όπως σημείωσε και ο αντιδήμαρχος Παιδείας, Χρήστος Σπαθής, κατά την ομιλία του στην εκδήλωση, "ένας κύκλος έκλεισε, ένας νέος ανοίγει για τα παιδιά μας και τους εύχομαι από καρδιάς υγεία και καλή πρόοδο.
 
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους γονείς για την άριστη συνεργασία καθ` όλη την διάρκεια της χρόνιας αλλά και όλο το προσωπικό του Παιδικού Σταθμού για την καθημερινή προσπάθεια που καταβάλει για την σωστή διαπαιδαγώγηση και ψυχαγωγία, προκειμένου τα παιδιά να πάρουν όλα τα απαραίτητα εφόδια για την επόμενη βαθμίδα εκπαίδευσης".