Εκεί στον πλάτανο καταλάγιαζε ο σάλαγος της καθημερινής μάχης

Το αυλάκι δίπλα στον πλάτανο που κουβαλούσε στα σπλάχνα του το "το νάμα θεοφιλέστατον " δρόσιζε τους ανθρώπους που πήγαιναν εκεί για να ξεκουρασθούν.
Η ζωή ήταν μία καθημερινή μάχη.
Οι μαχητές ξεκουράζονταν σ΄αυτόν τον πλάτανο.
Λέει η παροιμία "Ο πλάτανος θέλει νερό και η λεύκα θέλει αγέρα" και οι ρίζες του πλάτανου ροφούσαν το γάργαρο νερό νυχθημερόν.
Τυχεροί όσοι έζησαν τις παρέες.
Εικόνες από το άλμπουμ που μας είχε εμπιστευτεί ο αείμνηστος, Τάσος Παπανικολάου, ιδιοκτήτης στο ιστορικό στέκι (προηγουμένως, το διατηρούσε ο Δημήτριος Ριζιώτης ή Γεωργίου) στην περιοχή Αγίου Μηνά Βελεστίνου από το 1993 μέχρι και τη δεκαετία του 2010.





























































