ΒΕΛΕΣΤΙΝΟ καιρός

ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

Κρατώ μόνο όμορφες αναμνήσεις και εύχομαι στην ομάδα υγεία και κάθε επιτυχία

Κρατώ μόνο όμορφες αναμνήσεις και εύχομαι στην ομάδα υγεία και κάθε επιτυχία

Όπως σας είχε ενημερώσει το Μουσικό Βαγόνι, ο Βελεστινιώτης φορ Μάνος Πάσχος αποχωρεί από τον Ρήγα Φεραίο.

Μέσω των social media, ο ίδιος εξέφρασε τα δικά του "ευχαριστώ" για το διάστημα που φόρεσε ξανά τη φανέλα των Κυανόλευκων, κατακτώντας τον τίτλο του πρωταθλήματος.

Αναλυτικά:

"Θα ήθελα να ανακοινώσω την ολοκλήρωση της συνεργασίας μου με την ομάδα του Ρήγα.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη διοίκηση, τους συμπαίκτες μου και τον κόσμο της ομάδας για τη συνεργασία, τη στήριξη και τις στιγμές που μοιραστήκαμε, τον Αλέξανδρο Κούρτογλου για την άψογη συνεργασία που είχαμε, και τον Κωνσταντίνο Βαϊόπουλο.

Κρατώ μόνο όμορφες αναμνήσεις και εύχομαι στην ομάδα υγεία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της πορείας της".